کد خبر: 36499 | زمان مخابره: 15:38:53 - سه شنبه 4 شهریور 1393 | بدون نظر | |

ابراز نگرانی پورابراهیمی نسبت به وضعیت شرکت ملی صنایع مس

نایب رئیس کمیسیون حمایت از تولید مجلس ابراز نگرانی خود را در خصوص فروش شرکت ملی صنایع مس ایران اعلام کرد.

به گزارش نشانه نیوز، محمدرضا پورابراهیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر خود خطاب به وزیر اقتصاد و صنعت گفت: ما نگرانی‌هایی در خصوص شرکت ملی صنایع مس ایران داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۹ ماه است که فروش این شرکت علی‌رغم این‌که کشور در تحریم است متوقف شده اما بسیاری از شرکت‌ها اقدام به فروش کرده‌اند اما متأسفانه آنچه مشاهده می‌شود مورد نگرانی ما است.

نماینده مردم کرمان و راور درمجلس خاطرنشان کرد: وزیر باید از بابت سهام عدالت که ۴۰ درصد این شرکت به ‌آن تعلق دارد و همچنین بابت مأموریت‌های تخصصی در وزارت صنایع پاسخگو بوده و این موضوعات را مورد بررسی قرار دهد تا خدای نکرده حقی ضایع نشود و باید بگویم این نگرانی ما جدی است و وزرای مربوطه و مدیرعامل این شرکت باید پاسخگو باشند.

پورابراهیمی همچنین در تذکری به وزیر کار اظهار کرد: مسائلی در این وزارتخانه وجود دارد. شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان اخیرا ۵ عضو هیأت مدیره و مدیرعامل غیربومی منصوب کرده که روز یکشنبه با پرواز آمده و سه‌شنبه برمی‌گردند.

نماینده مردم کرمان و راور در ادامه تأکید کرد: در کجای کشور به وزیر اجازه داده شده این‌گونه در خصوص انتصابات شرکتی که در استان مربوطه نیروهای متخصص وجود دارد تصمیم بگیرد.

وی در پایان گفت: اعضای هیأت مدیره این شرکت حضور جدی نداشته و من خواهش می‌کنم این موضوع پیگیری شود.

کرمان فردا



ارسال نظر


آخرین خبرها