کد خبر: 38777 | زمان مخابره: 14:49:21 - دوشنبه 28 مهر 1393 | بدون نظر | |

استان کرمان برای برگزاری مراسم ویژه ۱۳ آبان آماده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از آمادگی استان کرمان برای برگزاری مراسم ویژه ۱۳ آبان خبر داد و گفت:مردم سراسر استان کرمان آماده خلق حماسه‌ای دیگر در ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هستند.

به گزارش نشانه نیوز، مهدی صدفی ، با اشاره به حماسه آفرینی ملت ایران در ۱۳ آبان در سال ۵۷, اظهار کرد: این روز یکی از روزهای تاریخی و حماسه ساز ملت و نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مردم ایران است.

وی به مناسبت‌های مهم این روز اشاره کرد و گفت: ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ و کشتار دانش آموزان بی گناه توسط ماموران رژیم پهلوی در سال ۵۷ در مقابل دانشگاه تهران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۴۳ تصریح کرد: در ۱۳ آبان سال ۴۳ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران توسط ماموران رژیم دستگیر و به ترکیه تبعید شدند و به همین سبب به عنوان یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب ثبت شده است.

صدفی، ۱۳ آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دانست و افزود: تقارن این روز در سال جدید با عاشورای حسینی، ریشه در روح استکبارستیزی، ظلم ستیزی و جهاد فی سبیل الله این دو مناسبت دارد.

وی با تاکید بر درس آموزی ملت ایران از عاشورای حسینی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از عاشورای حسینی است و ملت ایران با الهام از این واقعه بزرگ و قیام اباعبدالله مبارزه با ظلم و استکبار را به عنوان استراتژی خود قرار داده است.

رئیس ستاد گرامیداشت ۱۳ آبان در استان کرمان، بر حضور آگاهانه و با بصیرت ملت ایران در تجمع روز ۱۳ آبان تاکید کرد و افزود: حضور مردم در تجمع ۱۳ آبان توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی را بر ملا می‌کند.

صدفی اظهار کرد: حضور مردم در تجمع ۱۳ آبان بیانگر این واقعیت است که ملت ایران با اعتقاد و ایمان راسخ در مبارزه با سردمداران استکبار جهانی و ایادی آن عقب نشینی نخواهد کرد.

وی گفت: هنوز روح ایستادگی و مبارزه در ملت ایران زنده است و مردم ما همچون سال‌های گذشته در تجمع ۱۳ آبان حضور آگاهانه و حماسه ساز خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: مردم ایران با حضور خود در تجمع ۱۳ آبان به سران استکبار جهانی این پیام را می‌رسانند که با زبان زور و تهدید نباید با ملت ایران سخن گفت و با تهدید به خواسته‌های خود نمی‌رسند.

صدفی، از اعلام آمادگی اقشار مختلف مردم برای حضور در تجمع ۱۳ آبان خبر داد و اظهار کرد: همه اقشار مختلف اعم از روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اصناف و بازاریان، هیئات مذهبی، مسئولان، نیروهای مسلح، هیئت امنای مساجد، حسینیه‌ها و تکیه‌ها و دانش آموزان و دانشجویان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ۱۳ آبان اعلام آمادگی کره‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم سراسر استان کرمان آماده خلق حماسه‌ای دیگر در ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هستند.



ارسال نظر


آخرین خبرها