کد خبر: 39350 | زمان مخابره: 12:23:24 - پنجشنبه 8 آبان 1393 | بدون نظر | |

شمار کشته‌های تصادفات کرمان به نصف رسیده است

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: شمار کشته‌های تصادفات استان کرمان در حالی به نصف تعداد سال‌های گذشته رسیده است که شاهد افزایش خودروها و مسافرت‌ها هستیم.

 

به گزارش نشانه نیوز، سردار حسین چناریاریان  در نشست شورای پیشگیری از جرم استان کرمان در محل دادگستری کل کرمان اظهار داشت: در کمیسیون پیشگیری از وقوع جرم با اقدامات نظارتی، مشارکتی و دل‌سوزانه باید در راستای کاهش جرایم گام برداشت.

وی بیان داشت: برخی از ارزش‌های انسانی و اسلامی مانند انسان‌دوستی، توجه به دیگران و حس نوعدوستی در جامعه ما کمرنگ شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: در حوزه انضباط ترافیکی شاهد کاهش کشته‌های تصادفات در استان کرمان هستیم و در حالی که سالانه یک‌هزار و ۶۴۰ نفر کشته در تصادفات داشتیم در حال حاضر این رقم به ۸۰۰ نفر کاهش یافته است.

چناریان افزود: آمار کشته‌های تصادفات استان کرمان کاهش یافته است زیرا همه پای کار آمدند و رسانه‌ها و صدا و سیما کمک کردند تا این اتفاق روی داد در حالی که خودروها و مسافرت‌ها افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در سال جاری در بحث سرقت از چند ظرفیت استفاده کردیم و مشارکت‌هایی انجام گرفت و سرقت‌ها شش درصد کاهش یافت.

فرمانده انتظامی استان کرمان علت وقوع برخی جرائم را عملکردهای نامطلوب و بی‌توجهی به ارزش‌ها خواند.

چناریان خواستار افزایش کارکردهای دستگاه‌ها در حوزه اجتماعی در ارتباط با جرائم شد و اضافه کرد: جرایم شاخص در اولویت شورای پیشگیری از جرایم استان کرمان قرار گیرد.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها