کد خبر: 41942 | زمان مخابره: 9:57:07 - پنجشنبه 27 آذر 1393 | بدون نظر | |

ورود پیکر ۴ کبوتر خونین‌بال به کرمان‌

دقایقی پیش پیکر مطهر چهار کبوتر خونین‌بال مورد استقبال مردم شهیدپرور و ولایتمدار کرمان قرار گرفت.

به گزارش نشانه نیوز، دقایقی پیش پیکر مطهر چهار کبوتر خونین‌بال وارد فرودگاه کرمان شد و مورد استقبال مسئولان و مردم شهیدپرور و ولایتمدار کرمان قرار گرفت.

 

این شهدا بعد از سال‌ها تفحص شدند و دو نفر از آنها با هویت معلوم و دو نفر با هویت نامشخص هستند، سه تن از این شهدا در عملیات خیبر جزیره مجنون در سال ۶۳ و یکی در تک فاو سال ۶۷ به درجه شهادت نائل آمده‌اند.

 

پیکر دو شهید گمنام پس از برگزاری آیین تشییع همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در شهر بزنجان از توابع شهرستان بافت به خاک سپرده می‌شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در این زمینه اظهار داشت: دو شهید گمنام تازه تفحص شده، ۲۱ و ۲۵ سال سن دارند و در جزیره مجنون به شهادت رسیده‌اند.

 

محمدمهدی ابوالحسنی تصریح کرد: یکی از این شهدا سبزعلی آژگان است و ۱۸ اردیبهشت ماه سال ۶۶ برای سربازی به جبهه اعزام و ۲۸ فروردین ماه سال ۶۷ در عملیات تک فاو به درجه شهادت نائل آمده است.

 

وی با بیان اینکه دومین شهید کرمانی تازه تفحص شده، رضا طهماسبی متولد سال ۱۳۴۳ روستای آبدر از توابع شهربابک است، افزود: این شهید ۲۴ اسفند ماه ۶۳ در جزیره مجنون و عملیات خیبر به شهادت رسیده است.

 

به گزارش فارس، آیین وداع با پیکر چهار شهید دفاع مقدس پنجشنبه شب در محل حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.

 

پیکر مطهر این شهدا در مسیر بلوار جمهوری اسلامی، خیابان شهید بهشتی، خیابان شریعتی، خیابان فلسطین و تا حسینیه ثارالله تشییع خودرویی شد.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها