کد خبر: 49704 | زمان مخابره: 16:34:34 - یکشنبه 11 مرداد 1394 | بدون نظر | |

سفر هیئت ۱۲ نفره‌ مقامات کشور چین به بم

هیئت ۱۲ نفره‌ مقامات کشور چین امروز در سفر به شهرستان بم از کارخانه مدیران خودرو بازدید کردند.

خبرگزاری فارس: سفر هیئت 12 نفره‌ مقامات کشور چین به بم

به گزارش نشانه نیوز، هیئت ۱۲ نفره‌ مقامات کشور چین از جمله فرماندار شهر ووهو و مدیرعامل شرکت خودروسازی چری امروز در سفر به شهرستان بم از روند توسعه و پیشرفت شرکت خودروسازی مدیران خودرو در بم بازدید کردند.

فرماندار بم، امام جمعه بم و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی این هیئت چینی را در سفر به شهرستان بم همراهی کردند.

فرماندار شهر ووهو چین در این بازدید با ابراز خوشحالی از سفر به شهرستان بم اظهار داشت: بم شهر زیبایی است و بسیار خوشحال هستم که به این شهر سفر کردم.

وی با قدردانی از همکاری دولت ایران با شرکت چری و پشتیبانی از این مجموعه خودروسازی افزود: ما آماده همکاری‌های بیشتر با شهرستان بم در زمینه گردشگری هستیم.

گائو تصریح کرد: بم شهر گردشگری و توریستی است و می‌طلبد که تعداد پروازهای فرودگاه آن نیز بیشتر شود.

وی گفت: شرکت چری نه تنها در زمینه خودروسازی بلکه در حوزه کشتی‌سازی نیز فعالیت و در ۱۴ کشور دنیا نمایندگی دارد.

فرماندار شهر ووهو چین اظهار داشت: شرکت خودروسازی چری دولتی است و در آینده نزدیک میزان تولید خودروهای این شرکت در شهرستان بم از ۵۰ هزار دستگاه در سال به ۱۰۰ هزار دستگاه افزایش می‌یابد.

گائو ادامه داد: در حال حاضر پنج نمونه خودرو از این شرکت در بم تولید می‌شود که طی چند ماه آینده خودروی تیگو ۵ به آن اضافه شده و خودرو ام‌وی‌ام ۱۱۰ جدید جایگزین می‌شود.

رضا اشک فرماندار بم نیز در این بازدید اظهار داشت: ما علاقه‌مند هستیم تا علاوه بر ارتباط اقتصادی در حوزه فرهنگی و گردشگری نیز با چین همکاری کنیم.

وی افزود: ارتباط بیشتر میان دو کشور باید از طریق نمایندگان دولت پیگیری شود، حضور شرکت چری در بم نشان می‌دهد که این ارتباط می‌تواند برقرار شود.

اشک عنوان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پیشرفت بیشتر شرکت چری و دیگر فعالیت‌ها میان دو کشور ایران و چین باشیم.

* کاشت نهال صلح و دوستی

به گزارش فارس، هیئت ۱۲ نفره‌ مقامات کشور چین در این بازدید از سالن رنگ، بدنه و محصولات جدید شرکت مدیران خودرو بازدید کردند و یک نهال نخل را به نشانه صلح و دوستی در محوطه کارخانه غرس کردند.

همچنین این هیئت چینی بازدیدی از ارگ تاریخی بم به عمل آوردند.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها