کد خبر: 50633 | زمان مخابره: 15:22:10 - چهارشنبه 11 شهریور 1394 | بدون نظر | |

ایجاد رانت با قیمت‌گذاری ناصحیح در زغال‌سنگ و گل‌گهر

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت‌گذاری ناصحیح در زغال‌سنگ و گل‌گهر موجب ایجاد رانت شده‌است و این امر برای ما قابل قبول نیست و وزیر صنعت، معدن و تجارت باید در این زمینه پاسخگو باشد.

خبرگزاری فارس: ایجاد رانت با قیمت‌گذاری ناصحیح در زغال‌سنگ و گل‌گهر

به گزارش نشانه نیوز،  محمدرضا پورابراهیمی در جشن بومی‌سازی قطعات معدنی و صنعتی گل‌گهر و شرکت‌های وابسته اظهار داشت: وزیر کشور در آیین معارفه رزم‌حسینی به عنوان استاندار کرمان گفت، استانداران باید از آب، هوا و خاک خلق ثروت کنند و استانداری برای کرمان انتخاب کردیم که این‌کاره است.

وی بیان داشت: با حضور رزم‌حسینی در راس استان کرمان فعالیت‌های خوبی در حال انجام است و رویکرد استان در بخش‌های مختلف قابل تامل است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه رتبه فضای کسب و کار ایران در جهان و همچنین رتبه کسب و کار استان کرمان در کشور مطلوب نبود، ابراز داشت: شاهد افزایش رتبه کرمان در کسب و کار و قرار گرفتن این استان در نیمه نخست جدول هستیم.

پورابراهیمی ادامه داد: ارتقای شاخص کسب و کار کرمان در کشور بیانگر موفقیت استاندار کرمان و سایر مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس گفته استاندار کرمان مدت زمان اعطای مجوزهای جهاد کشاورزی در استان از دو یا سه هفته به یک روز رسیده‌است.

این مسئول یادآور شد: در مجلس به صورت موازی با دولت بحث افزایش اختیارات استانداران را مطرح کردیم و این آمادگی وجود دارد که کرمان به عنوان استان پایلوت در حوزه افزایش اختیارات وارد عمل شود.

وی بیان داشت: قیمت‌گذاری ناصحیح در زغال‌سنگ و گل‌گهر موجب ایجاد رانت شده‌است و این امر برای ما قابل قبول نیست و وزیر صنعت، معدن و تجارت باید در این زمینه پاسخگو باشد.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها