کد خبر: 53449 | زمان مخابره: 15:07:30 - دوشنبه 9 آذر 1394 | بدون نظر | |

۷۳۳ روستای کرمان فاقد آب هستند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان گفت: در حال حاضر ۷۳۳ روستا در سراسر استان کرمان فاقد آب هستند که ۱۳۹ روستا در منطقه شرق، ۱۹۰ روستا در منطقه شمال و مابقی در جنوب استان کرمان قرار دارند.

به گزارش  نشانه نیوز، علی رشیدی  در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان اظهار داشت: به دلیل جمعیت کم و پراکنده‌ای که در روستاها وجود دارد، بخش خصوصی وارد سرمایه‌گذاری در روستاها نمی‌شود.

وی بیان داشت: در حال حاضر ۷۳۳ روستا در سراسر استان کرمان فاقد آب هستند که ۱۳۹ روستا در منطقه شرق، ۱۹۰ روستا در منطقه شمال و مابقی در جنوب استان کرمان قرار دارند.

رشیدی با اشاره به شوری آب در برخی از مناطق استان کرمان تصریح کرد: ۵۷۸ روستا با کمبود آب و ۷۹ روستا با مشکل فلزات سنگین در آب مواجه هستند.

جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در این نشست با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به کرمان اظهار داشت: به این منظور جلسات چهارجانبه‌ای را با مدیران کل ادارات خواهیم داشت.

وی در مورد طرح‌های قابل واگذاری دستگاه‌های دولتی به بخش خصوصی گفت: آئین‌نامه این طرح به دستگاه‌ها ابلاغ شده و با توجه به اینکه این رویکرد براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، مدیران توجه لازم را داشته‌باشند.

رودری ابراز داشت: لایحه بودجه نیز به مراحل پایانی خود رسیده، لذا مدیران‌کل در روزهای باقی‌مانده مواردی را که لازم است، پیگیری کرده یا به سازمان برنامه‌ریزی استان اطلاع دهند.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها