کد خبر: 55632 | زمان مخابره: 15:22:50 - چهارشنبه 21 بهمن 1394 | بدون نظر | |

تمهیدات ترافیکی روز ۲۲ بهمن در کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمان گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت هشت فردا (پنجشنبه) تا پایان مراسم اجرا خواهد شد.

به گزارش نشانه نیوز، سرهنگ ناصر کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر کرمان از چهارراه طالقانی تا میدان عاشوراست که شامل خیابان های طالقانی، قدس، شورا و بلوار شهید عباسپور می باشد.
وی بیان کرد: محدودیت های ترافیکی شهرستان کرمان از میدان قرنی و از سه راهی شهید مطهری و سه راهی بلوار قلعه، ولی عصر (عج)، میدان توحید، تقاطع پلیس در خیابان ابوحامد، سه راهی شهید رضوانی نژاد به سمت میدان بسیج، سه راهی ورزش و ارتش، سه راهی مصلی و همچنین نقاطع شهید مفتح به سمت میدان عاشوراست.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمان گفت: در تمامی مسیرهای ذکر شده به سمت مسیر اصلی راهپیمایی محدودیت توقف و تردد وسایل نقلیه اعمال می شود.
وی افزود: به مردم عزیز توصیه می شود برای رفاه حال خود و دیگران تا جایی که امکان دارد از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند چرا که شرکت اتوبوسرانی کرمان برای مراسم فردا تدابیر و تمهیدات خوبی اندیشیده است.
کریمی گفت: شهروندانی که منازل آنها در مسیر راهپیمایی قرار دارد نیز از پارک کردن خودرو و وسایل نقلیه در معابر و خیابان خودداری کنند.
وی بیان کرد: از مردم می خواهیم مثل همیشه همکاری لازم را با خدمتگزاران خود در پلیس داشته باشند تا شاهد یک راهپیمایی باشکوه و عزتمندانه همچون سال های گذشته در کرمان باشیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها