کد خبر: 58505 | زمان مخابره: 9:28:18 - پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 | بدون نظر | |

پیام تبریک نماینده مردم کرمان و راور به مناسبت روز شوراها

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی نهم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس شوراهای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش  نشانه نیوز،  محمدرضا پورابراهیمی در این پیام آورده است: نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراهای اسلامی است که زمینه ساز تاثیرگذاری هرچه بیشتر مردم در تعیین سرنوشت جامعه بوده و بیانگر تاثیر جدی تر مردم در اداره امور شهری و روستایی است.

وی ادامه داد: عنایت مردم به شوراهای شهر و روستا توجه جامعه به عملکرد نهادی می باشد که طی چند دوره فعالیت خود جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری هر شهر و روستا به دست آورده است.
پورابراهیمی می افزاید: بی شک همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم می توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.
وی در این پیام می نگارد: یقینا خدمت بی منت به ملت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید از لحظه به لحظه آن در راستای عمل به وظایف و تکالیف دینی و قانونی خود استفاده و بهره های معنوی فراوان ببرند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی می افزاید: اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها از زحمات و خدمات تمام دست اندرکاران و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا صمیمانه تشکر نموده و توفیق آنها در راستای انجام رسالت سترگ شورا و خدمت به مردم بزرگوار و شریف شهرستان های کرمان و راور از درگاه از خداوند قادر متعال خواستارم.
به دنبال برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هفتم اسفند ۱۳۷۷ هجری خورشیدی، در سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) به شورای انقلاب مبنی بر تدوین آیین‏ نامه شوراها، این نهاد انقلابی با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.
۱۵ سال پیش در چنین روزی، نخستین شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایران آغاز به کار کرد.



ارسال نظر


آخرین خبرها