کد خبر: 60345 | زمان مخابره: 19:15:54 - دوشنبه 28 تیر 1395 | بدون نظر | |

دومین وقف حوزه امنیت و سلامت در رفسنجان انجام شد

فرماندار رفسنجان گفت: بانو ‘فاطمه رحیمی’ هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین مشجر پسته ای را برای امنیت و سلامت وقف کرد که دومین وقف این حوزه در کشور است.

به گزارش  نشانه نیوز،  حمید ملانوری روز دوشنبه در آیین تجلیل از واقفان امنیت و سلامت شهرستان در محل هتل باغ رفسنجان افزود: درآمد حاصل از فروش محصول این باغ صرف خرید ملزومات کلانتری ها و ایجاد ساختمان نیروی انتظامی در شهرستان خواهد شد.
وی تصریح کرد: سال گذشته هم توسط حاج اکبر رحیمی پدر شهید رحیمی اولین وقف کشور در حوزه امنیت و سلامت در رفسنجان کلید خورد.
وی گفت: سال گذشته تعدادی ملزومات برای پلیس راه شهرستان رفسنجان خریداری و ۴۰۰ میلیون ریال برای ساخت پاسگاه کلانتری بیاض این شهرستان توسط این خیر پرداخت شد.
فرماندار رفسنجان اظهار کرد: یکی از ویژگی های شاخص مردم کشور بویژه مردم رفسنجان مشارکت مردمی در انجام امور خیر است.
وی گفت: احداث بسیاری از مدارس، مراکز درمانی، مساجد، دانشگاه ها و زیرساخت ها شامل تامین آب، برق و گاز و … در رفسنجان توسط خیرین انجام شده و بیش از ۷۰۰ مورد بنای خیر در این شهرستان ایجاد شده است.
در این آیین ضمن تجلیل از خیران در حوزه امنیت و سلامت شهرستان رفسنجان، توسط خیرین دو دستگاه خودروی سمند و چهار دستگاه موتورسیکلت به نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان اهدا شد.
مرکز شهرستان رفسنجان در ۱۱۰ کیلومتری شمال کرمان است.



ارسال نظر


آخرین خبرها