کد خبر: 60825 | زمان مخابره: 19:44:10 - پنجشنبه 28 مرداد 1395 | بدون نظر | |

دست تمام خیرانی که قصد وقف در زمینه‌ی امنیت را دارند، می‌بوسیم

فرمانده نیروی انتظامی کرمان بر لزوم ترویج نقش وقف در رفع مسایل اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش نشانه نیوز، سردار رضا بنی‌اسدی با اشاره به نقش و جایگاه مقوله‌ی وقف در جامعه، وقف را یکی از توصیه‌های دین اسلام دانست که می‌تواند مسیر جامعه را برای سال‌های‌سال تغییر دهد و گفت: دست تمام خیرانی که قصد وقف در زمینه‌ی امنیت را دارند، می‌بوسیم.
وی با بیان این‌که وقف در حوزه‌ی امنیت، یکی از ضروریاتی است که کم‌تر مورد توجه قرار گرفته است، گفت: با ورود وقف در این حوزه می‌توان آسیب‌های اجتماعی و معضلات اخلاقی و روانی جامعه را کاهش داد.
سردار بنی‌اسدی افزود: باید همه دست‌به‌دست هم دهیم و فرهنگ وقف را به بالاترین جایگاه خود برسانیم؛ زیرا از این طریق می‌توانیم نارسایی‌ها و کم‌بودهای جامعه را با کمک مردم بر طرف کنیم.
وی به عام‌المنفعه بودن حوزه‌ی عملکرد پلیس در جامعه اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاری و آشنایی خیران با فعالیت‌های پلیس، باعث افزایش فرصت برای خدمت‌رسانی بیش‌تر به مردم در حوزه‌های مختلف می‌شود.
وی بیان کرد: تجربیات ثابت کرده که خرید یک دستگاه دوربین کنترل‌سرعت در یک محور می‌تواند تصادفات را تا به‌طور چشم‌گیری کاهش و جان ده‌ها نفر را نجات دهد.
سردار بنی‌اسدی افزود: نجات جان یک فرد، در مواقعی نجات یک خانواده و یک جامعه از هزاران آسیب پیشِ رو است.
وی با اشاره به تغییر نگرش نگاه وقف به مشکلات جامعه گفت: ساخت مدرسه و توجه به تجهیز نمازخانه‌ها و مساجد، قابل تقدیر است، اما امروز نیازهای بشری تغییر کرده و می‌توان در حوزه‌های دیگر از جمله امنیت نیز سرمایه‌گذاری کرد و جان صدها انسان را نجات داد.
سردار بنی‌اسدی افزود: اقداماتی که پلیس انجام می‌دهد، همه در راستای جلب رضایت عمومی و مرتفع کردن نیازهای اساسی مردم است و خیران نیز می‌توانند برای رفع موانع موجود پا به این عرصه بگذارند.



ارسال نظر


آخرین خبرها