کد خبر: 60893 | زمان مخابره: 15:36:10 - چهارشنبه 3 شهریور 1395 | بدون نظر | |

فضای مجازی،زوجین را از فضای حقیقی زندگی دور کرده است

رئیس شعبه دوازده دادگاه حقوقی کرمان گفت: سرگرم شدن زوجین به اموردیگر و وارد شدن به فضاهای مجازی ، آنان را از فضای حقیقی زندگی دور نموده است ونتیجه اش  جدایی وطلاق عاطفی ودر نهایت با مراجعه به دادگاه خانواده به طلاق قانونی وقضایی می انجامد .

به گزارش نشانه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد شفیعی اظهار داشت: ناز ونیاز لازمه ی زندگی مشترک است  در طول زندگی مشترک ناملایمات  ونارضایتی زن وشوهر از یکدیگر وگلایه از همدیگر تا حد زیادی در دور شدن زوجین از هم موثر می باشد

این مقام قضائی ادامه داد:ناز و طنازی زن بعنوان یک وجود آرام بخش می تواند توجه شوهر را به خود معطوف وجلب نماید نیاز وجودی مرد به یک عنصر آرام بخش در زندگی او را وادار به ابراز نیاز خود می نماید.

وی افزود: در بعضی پرونده های قضایی در دادگاه خانواده این امر کاملاً ملموس است اما علت پیامد مراجعه به دادگاه ناشی از عدم آگاهی مرد به این موضوع مهم واساسی در زندگی مشترک است .

حجت الاسلام شفیعی گفت:مرد در مقابل ناز وطنازی زن باید از این امر برای برطرف شدن نیاز روحی خود حد اکثر استفاده را بنماید وبی تفاوت از کنار آن نگذرد .

وی ادامه داد: منظور تنها وصرفاً ارضاء غریزه جنسی نیست بلکه  آرامش روحی وروانی زوجین برای تداوم واستحکام زندگی مشترک از مهمترین ارکان زندگی می باشد که متاسفانه در دهه های اخیر با چالش جدی مواجه شده است

رئیس شعبه ۱۲دادگاه خانواده کرمان  در پایان تصریح کرد: سرگرم شدن زوجین به اموردیگر و وارد شدن به فضاهای مجازی ، آنان را از فضای حقیقی زندگی دور نموده است ونتیجه اش  جدایی وطلاق عاطفی ودر نهایت با مراجعه به دادگاه خانواده به طلاق قانونی وقضایی می انجامد .



ارسال نظر


آخرین خبرها