کد خبر: 63156 | زمان مخابره: 15:52:50 - شنبه 1 آبان 1395 | بدون نظر | |

صدور ۱۶فقره موافقت اصولی برای احداث تاسیسات گردشگری

مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: در طول یکسال اخیر بیش از ۱۶فقره موافقت اصولی برای احداث هتل، مجتمع های پذیرایی، تفریحی و گردشگری صادر شده است.

به گزارش نشانه نیوز، محمود وفایی با اشاره به صدور ۱۶ موافقت اصولی برای احداث تاسیسات گردشگری در سطح استان کرمان، اظهار کرد: در این راستا چهار مجوز ایجاد و اصلاح تاسیسات گردشگری نیز ارائه شده است.

وی از جذب اعتبار اجرای زیرساختهای منطقه نمونه گردشگری سرچشمه راویز  شهرستان رفسنجان در مرحله اول خبر داد و بیان کرد: این منطقه نمونه به عنوان منطقه ای ییلاقی از سوی مردم به شمار می رود و دارای ظرفیت هایی در زمینه گردشگری، طبیعت گردی و همچنین زیارتی است که به واسطه این ظرفیت ها می تواند پاسخگو حجم بالای گردشگران باشد.

وفایی با بیان اینکه برای تکمیل و بازسازی کمپ شهداد نیز اعتبار تخصیص داده شده است، افزود: در حال حاضر این کمپ توسط شرکت عمران علوی اداره می شود و این اداره کل در راستای فعالیتهای این شرکت فعالیت های اجرایی خود را به انجام می رساند.

وی در ادامه به جذب اعتبار برای اجرا و تکمیل کمپ گردشگری میمند و شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: کمپ گردشگری میمند در محل این روستای صخره ای در حال اجرا است بطوریکه در کنار این کمپ تعدادی سرویس بهداشتی و آلاچیق جهت رفاه حال گردشگران نیز مهیا شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان تصریح کرد: تمامی تلاش معاونت سرمایه گذاری این اداره کل فراهم کردن زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی و جلب مشارکت بخش خصوصی و غیر دولتی برای گسترش سرمایه‌گذاری در سطح استان می باشد که تاکنون موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات متعدد و افزایش سطح تعاملات با بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری به منظور رفع مشکلات و تأمین منابع مالی مورد نیاز سرمایه گذاران بخش گردشگری از اولویتهای این اداره کل است که به خوبی در حال انجام است.



ارسال نظر


آخرین خبرها