کد خبر: 64461 | زمان مخابره: 10:55:48 - پنجشنبه 11 آذر 1395 | بدون نظر | |

رئیس جدید بیمارستان مرادی رفسنجان معرفی شد

علیرضا نظری به عنوان رئیس جدید بیمارستان مرادی رفسنجان معرفی شد.

به گزارش نشانه نیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: بیمارستان مرادی به دلیل حجم پایین تر فعالیت ها مشکلات کمتری دارد اما با شروع ساخت و سازهای جدید کار سختی خواهیم داشت.

علی اسماعیلی ندیمی در این زمینه افزود: با اجرای تفاهم نامه ای بین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و هلال احمر به صورت مشارکتی اورژانس عمومی، رادیولوژی، آزمایشگاه، اطاق عمل، درمانگاهها و بخش چشم این بیمارستان  نوسازی می شود.

وی ادامه داد: با انتقال بخش های اورولوژی وگوش و حلق و بینی به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) عملاً یک بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی خواهیم داشت و اینجا یک بیمارستان مختص به چشم پزشکی، اورژانس و روانپزشکی باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما نباید به منابع دولتی متکی باشیم، تصریح کرد: سال گذشته از مجموع  بودجه عمرانی دانشگاه فقط حدود یک میلیارد تخصیص یافت  اما با این حال روند ساخت و سازها در دانشگاه متوقف نشد و این مهم با کمک خیرین و سایر منابع دانشگاه انجام شد.

وی با بیان این مطلب که درآمد اختصاصی حاصله، طلب از بیمه ها است، تصریح کرد: نزدیک به ۵٠ میلیارد تومان از بیمه ها طلبکاریم؛ بنابراین  به محض وصول مطالبات اولویت اصلی پرداختهای معوقه پرسنل صبور و زحمت کش دانشگاه است.

اسماعیلی ندیمی در عین حال افزود: جذب اعتبارات طرح تحول سلامت کاری بزرگ بود که انجام شده و بخشی هم در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار کرد: در چند سال گذشته خیّرین بیش از ٢٠ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کمک کرده اند که در اینجا از همه آنها تشکر می کنم و امیدوارم کمکهای این عزیزان همواره تداوم داشته باشد.

وی در پایان از تعامل خوب مسئولین شهرستان رفسنجان از جمله فرماندار، نماینده مردم، شهردار و سایر ادارات با دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان قدردانی کرد.

در این مراسم از زحمات محمدرضا حسینی زینلی تقدیر و علیرضا نظری به سمت رئیس جدید بیمارستان مرادی منصوب شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها