کد خبر: 65486 | زمان مخابره: 8:19:02 - پنجشنبه 30 دی 1395 | بدون نظر | |

پروازهای «تهران-کرمان – تهران» به ۲۵ پرواز در هفته افزایش یافت/صدور کارت پرواز اینترنتی در فرودگاه کرمان

مسئول واحد ارتباطات و امور بین المللی هواپیمایی ماهان گفت: فرودگاه کرمان اولین فرودگاهی می باشد که از سوی هواپیمایی ماهان سرویس دریافت کارت پرواز اینترنتی در آن ارائه گردید، ضمن اینکه بزرگترین مجموعه آموزش عالی هوانوردی کشور با بهترین امکانات تحت عنوان دانشگاه علمی کاربردی هواپیمایی ماهان در کرمان قرار دارد.

به گزارش  نشانه نیوز، در این راستا استان کرمان به عنوان خاستگاه شرکت هواپیمایی ماهان مورد توجه خاص مجموعه قرار داشته است.

مسئول واحد ارتباطات و امور بین المللی هواپیمایی ماهان در گفت و گو یی با بیان اینکه هواپیمایی ماهان به عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی خصوصی کشور همواره برای جلب رضایت همراهان خود از طریق ارائه خدمات بهتر و بیشتر برای انجام پروازهای سریع، راحت و ایمن و افزایش مسیرهای پروازی نهایت تلاش خود را به کار گرفته است گفت: فرودگاه کرمان اولین فرودگاهی می باشد که از سوی هواپیمایی ماهان سرویس دریافت کارت پرواز اینترنتی در آن ارائه گردید، ضمن اینکه بزرگترین مجموعه آموزش عالی هوانوردی کشور با بهترین امکانات تحت عنوان دانشگاه علمی کاربردی هواپیمایی ماهان در کرمان قرار دارد.

وی در ادامه افزود: علاوه بر این مرکز شبیه ساز پرواز برای مدل های مختلف هواپیما و بخش آموزش عملی مهمانداری ماهان در سطح بسیار بالا و به روز در کنار دانشگاه به فعالیت می پردازد.

این مقام مسئول ادامه داد: واحد ارتباطات و امور بین المللی هواپیمایی ماهان از سال گذشته بحث مطالعه و بررسی برای ایجاد ترمینال جدید مسافربری در فرودگاه کرمان را در سطح فرودگاه های روز دنیا هواپیمایی ماهان آغاز نموده است.

مسئول واحد ارتباطات و امور بین المللی هواپیمایی ماهان از آخرین گام هواپیمایی ماهان در افزایش پرواز در سطح استان کرمان سخن به میان آورد و ابراز کرد: شرکت هواپیمایی ماهان افزایش پروازها در سطح استان را در دستور کار خود قرار داده است و در این راستا پروازهای «تهران-کرمان» و به عکس به ۲۵ پرواز در هفته افزایش یافته است.

واحد ارتباطات و امور بین المللی هواپیمایی ماهان اضافه کرد: هم چنین دو مسیر جدید پروازی از مبدا کرمان آغاز گردیده است. که این موارد شامل پرواز در مسیرهای «کرمان – اصفهان – تبریز» و «کرمان –  شیراز – اهواز» می باشد، ضمن اینکه در کنار آن ها سایر پروازهای ماهان از کرمان به مشهد و کیش هم چنان برقرار می باشند.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه هواپیمایی ماهان، همواره توسعه استان کرمان را مورد توجه  خود قرار داده اذعان کرد: لذا پرواز به شهرستان های مختلف این استان که از گذشته برقرار بوده و در سال های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.

واحد ارتباطات و امور بین المللی هواپیمایی ماهان تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه کرمان را ۲۵ پرواز اعلام و تصریح کرد: به طوری که در همین راستا هواپیمایی ماهان پروازهای هفتگی «تهران – جیرفت – تهران» و «تهران – بم – تهران» را به سه پرواز در هفته و پروازهای «تهران – سیرجان – تهران» را نیز به شش پرواز در هفته افزایش داده است، ضمن اینکه دو پرواز هفتگی «تهران –رفسنجان – تهران» نیز هم چنان برقرار می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون استان کرمان به همت هواپیمایی ماهان و همراهی مردم این استان در سطح کشور جزء استان هایی است که دارای بیشترین فرودگاه های فعال و انجام پروازهای برنامه ای مرتب می باشد.



ارسال نظر


آخرین خبرها