کد خبر: 65578 | زمان مخابره: 11:45:44 - یکشنبه 3 بهمن 1395 | بدون نظر | |

توقیف باند بزرگ توزیع کننده مشروبات الکلی خارجی در استان کرمان

توقیف باند بزرگ توزیع کننده مشروبات الکلی خارجی در استان کرمان/ توقیف۲۹۷۰عدد قوطی مشروبات الکلی خارجی در استان کرمان/ کشف۱۴۲۹۹عدد قوطی مشروبات الکلی خارجی در استان کرمان از ابتدای سال جاری.

به گزارش نشانه نیوز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان از ضربه به باند بزرگ توزیع کننده مشروبات الکلی در سطح کشور در استان کرمان خبر داد.

دادخدا سالاری در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: نقطه قوت استان کرمان مقابله  با جرائم است که این توانمندی نیروی انتظامی استان کرمان در مقابله با افعال مجرمامه را نشان میدهد.

سالاری بیان داشت:به همت ماموران نیروی انتظامی استان کرمان این محموله  ۲۹۷۰عددی مشروبات الکلی خارجی شب گذشته هنگام عبور از استان کرمان شناسایی و توقیف گردید.

وی افزود: این مشروبات جاسازی شده در کامیون،از مرزهای شمال غربی وارد کشور گردیده، و قاچاقچیان قصد خروج انها را از کشور داشتند که در استان کرمان با هوشیاری مامورین نیروی انتظامی توقیف گردید.

وی با بیان اینکه در این رابطه سه متهم دستگیر شده است بیان داشت: متهمین از اهالی شهرهای شمال غربی کشور و دارای سابقه می باشند که بازجویی جهت شناسایی هم دستانشان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهر کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۴۲۹۹عدد قوطی مشروبات الکلی خارجی به ارزش۱۶میلیارد ریال در عبور از مرزهای استان کرمان شناسایی و توقیف گردیده است.

وی با تقدیر از مامورین نیروی انتظامی استان کرمان  ابراز داشت: آمادگی،هوشیاری و حضور به موقع این فرزندان خدوم ملت باعث جلوگیری از رسیدن اسکتبار به اهدافشان شده است.

وی بابیان اینکه در اسلام مشروبات الکلی ام الفساد شناخته می شود،بیان داشت: مصرف مشروبات الکلی تبعاتی از جمله قتل،نزاع،انواع خشونت ها و اختلاف خانوادگی،تصادف و فوتی های ناشی از تصادف را در پی دارد.

وی افزود:باید تبعات ناشی از مصرف مشروبات الکلی به صورت وسیع دیده شود و فقط صرف توقیف این مشروبات که عمدتا از خارج وارد کشور میگردند مورد توجه قرار نگیرد.

سالاری تصریح کرد: صرفا کشف مشروبات دغدغه  نیست بلکه مبارزه با تهاجمات و برخورد با مظاهر جبهه استکبار  از اهداف اصلی این کشفیات می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان تاکید کرد:هدف دراز مدت استکبار ترویج بی بند و باری و فساد در بین جوانان  است کع عملا شبکه های ماهواره ای نیز به ترویج مصرف آن می پردازند.

وی با بیان اینکه این مشروبات از طرف شرکت تولید کننده بیمه می باشند،تاکید کرد:قیمت از تولیدکننده با قیمت توزیع آن و استفاده مصرف کننده تفاوت چندانی ندارد و این نشان دهنده اهداف شوم استکبار در تغییر ارزش های اسلامی است.



ارسال نظر


آخرین خبرها