کد خبر: 67667 | زمان مخابره: 10:45:01 - پنجشنبه 31 فروردین 1396 | بدون نظر | |

در حال رصد ویژه جرائم انتخاباتی هستیم/ با مجرمین باقاطعیت وبدون اغماض برخورد می شود

رئیس دادگستری شهرستان منوجان گفت:در حال رصد ویژه جرائم انتخاباتی در سطح شهرستان هستیم و با مجرمین با قاطعیت و بدون اغماص برخورد خواهد شد.

به گزارش نشانه نیوز، حسین شکوهی نسب در جلسه شورای پیشگیری ازجرائم انتخاباتی این شهرستان که با حضور فرماندار و سایر مسئولان محلی  در محل دادگستری منوجان برگزار گردید،اظهار داشت:خوشبختانه در انتخابات های سنوات گذشته حتی یک مورد هم پرونده قضائی تشکیل نشده است که نشانگر فهم ودرک بالای مردمان این خطه می باشد.

این مقام قضائی تصریح کرد:درآستانه دوانتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهروروستا ، ما مسئولان مکلفیم تا بسترهای لازم را برای شرکت حداکثری مردم فراهم نماییم چرا که حضور حداکثری مردم ضامن بقاء و استحکام نظام جمهوری اسلامی است.

شکوهی نسب اعلام کرد:مسئولین وهیأتهای اجرایی باید تلاش نمایند تا انتخاباتی سالم وبدون حاشیه برگزار شود وسلامت انتخابات باید تضمین شود تامردم اطمینان داشته باشند که رأیشان موثردرسرنوشت کشوراست.

 وی اظهارداشت: جلوگیری ازشائبه تقلب درانتخابات جزء وظایف مجریان وهیأت نظارت است و در این شهرستان بخاطر فرهنگی که حاکم است درانتخابات گذشته حتی یک پرونده قضایی تشکیل نشده است.

وی ادامه داد:همانطوری که مقام معظم رهبری فرموند آراء مردم حق الناس است وما باید این امانت را حفظ کنیم چرا که حفظ این امانت موجب سربلندی نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

وی هشدار داد:به افرادی که با اقدامات خود سعی در مایوس نمودن مردم و کمرنگ نمودن حضور مردم در پای صندوق های رای داشته باشند تذکر جدی داده خواهد شد و بایستی از تخریب کاندیدا ها جلوگیری شود.

وی با تاکید به اینکه رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی وظیفه دستگاه قضایی است ،گفت: درهمین راستا عناوین مجرمانه درقانون انتخابات پیش بینی شده  است وهم برابر تبصره ۲ ماده ۳۴ قانون انتخابات، تشکیلات قضایی هرشهرستان باید برای پیشگیری از وقوع جرم اقدام کند .



ارسال نظر


آخرین خبرها