کد خبر: 69453 | زمان مخابره: 10:48:17 - دوشنبه 2 مرداد 1396 | بدون نظر | |

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان جیرفت

در مراسمی با حضور استاندار کرمان ،نماینده مردم شهرستان جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی ،مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان ،فرماندار این شهرستان و مردم همیشه در صحنه و غیور شهرستان جیرفت،عملیات اجرایی گاز رسانی به شهرستان جیرفت آغاز شد.

به گزارش نشانه نیوز، مهندس ودیعتی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت بحمد الله عملیات گازرسانی به شهرستان جیرفت با اعتباری بالغ بر ۹۱٫۵ میلیارد تومان آغاز شد.در این پروژه، خط تغذیه فشار متوسط به طول ۴۰ کیلومتر و خط انتقال با فشار هزار پوند به طول ۷۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

همچنین عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به ۱۹ روستای شهرستان کهنوج تا پل بهادرآباد شهرستان جیرفت به طول ۱۳۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۷٫۵ میلیارد تومان در دست اقدام است.

این پروژه قرار است در سه فاز اجرا ‌شود که در فاز اول ۱۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت با جمعیتی بالغ بر ۲۶ هزار و ۳۵۸ خانوار و ۳۰ هزار و ۱۲۱ خانوار شهری گازدار می‌شوند و در فاز دوم گازرسانی به سه شهرستان جنوبی هم در شهرستان عنبرآباد شهرهای دوساری و مردهک در مجموع با ۷ هزار و ۳۰۰ خانوار گازدار می‌شوند.

همچنین با اجرا شدن فاز سوم هم در شهرستان‌های فاریاب و جیرفت مردم شهرهای بلوک و فاریاب با بیش از ۱۹ هزار و ۶۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان با تاکید به همدلی مردم  شهرهای جیرفت و عنبر آباد در اجرای این پروژه های گفت ، امیدواریم با همکاری مردم و حمایت های مسئولین بتوانیم هرچه زودتر شاهد روشن شدن مشعل گاز در این شهر ها و روستا ها باشیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها