کد خبر: 69728 | زمان مخابره: 8:04:25 - چهارشنبه 18 مرداد 1396 | بدون نظر | |

خبرنگار باید به راه و هدف خود ایمان داشته باشد

امام جمعه کرمان با تأکید بر ایمان به راه و هدف توسط خبرنگاران، اظهار داشت: شما با کار خبرنگاری بیشترین خدمت را به جامعه می کنید.

به گزارش نشانه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سیدیحیی جعفری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، صبح امروز(۱۷ مرداد) در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به روایتی از امام علی علیه السلام که ”بهترین مردم کسی است که بیشتر به جامعه نفع برسانند” تاکید کرد: نباید خدمات و کارهای خوبی را که قشرهای مختلف جامعه انجام می دهند نادیده بگیریم.
وی با استفاده از حدیثی از رسول اکرم بر انجام زیبا، محکم و متقن کارها تاکید کرد و افزود: اگر مردم به مضمون این روایت عمل می کردند، زندگی دنیا نمونه ای از بهشت برین بود؛ هر چه ضرر می بینیم از این است که کارها خوب انجام نمی شود.

 

امام جمعه کرمان با اشاره به سختی کار خبرنگاری و اینکه خود را برای ایثار و از خودگذشتگی آماده می کند که به صحنه خطر می رود؛ یاد شهیدان خزایی و صارمی را گرامی داشت و گفت: خبرنگار باید مومن و ایمان به هدف داشته باشد زیرا کار، وقتی سخت است که ایمان به راه نداشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه خبرنگار باید شجاع و ایثارگر باشد، عمل بهنگام داشته باشد و خود را برای انواع خطرات خود را آماده کند؛ تصریح کرد: شما با کار خبرنگاری بیشترین خدمت را به جامعه می کنید.



ارسال نظر


آخرین خبرها