کد خبر: 69740 | زمان مخابره: 13:03:22 - چهارشنبه 18 مرداد 1396 | بدون نظر | |

در بازدید از نشانه نیوز عنوان شد؛ نشانه نیوز همه رسالت های کار حرفه ای خبر را می داند

مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت: نشانه نیوز همه رسالت های یک کار حرفه ای خبری را می داند و در عمل انجام می دهد.

به گزارش نشانه نیوز، سردار سید ابراهیم یزدی نژاد مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمان، در بازدید از این پایگاه خبری تحلیلی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر، گفت: روز خبرنگار برای فعالان این حرفه که اولویت کار آنها اطلاع رسانی است، تهنیت باد و امیدواریم در مسیر انجام رسالت رسانه ای خود همچنان با جرات و صداقت که لازمه کار یک خبرنگار ارزشمند است، حرکت کنند.

وی افزود: در چنین روزی شهید صارمی  یکی از خبرنگاران ایثارگر و پرتلاش جمهوری اسلامی ایران در کشور افغانستان برای رساندن مظلومیت مردم به جهانیان توسط ایادی وابسته به کشورهای استکبار جهانی به شهادت رسیده و برگ زرینی در تاریخ کار خبررسانی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه استان کرمان ده شهید رسانه ای دارد، گفت: این شهدا در دوران دفاع مقدس و بعد از آن، آسمانی شده اند و به خیل شهدا پیوسته اند که نعمات زیادی را از خود به یادگار گذاشته اند که ماندگار شده است و امیدواریم همه کسانی که در راستای کار اطلاع رسانی فعالیت می کنند از مسیر همواری که شهدا ترسیم کرده اند دور نشوند.

این فعال رسانه ای، در ادامه ضمن تشکر از دست اندرکاران نشانه نیوز، گفت: خوشبختانه این پایگاه خبری در رابطه با موضوعات و مطالبی که در اختیار آن قرار می گیرد با سرعت بالا و بهترین کیفیت اقدام به انتشار، می کند که در مقایسه با بعضی از رسانه ها که از امکانات بیشتری برخوردار هستند بهتر کار کرده و بسیار جای تشکر دارد.

وی همچنین انتشار برنامه های مذهبی و دینی در نشانه نیوز را بسیار ارزشمند دانست و افزود: با توجه به اینکه این پایگاه خبری بدون هیچ چشم داشتی در انتشار اینگونه اخبار به سرعت اقدام می کند، حایز اهمیت است.

سردار یزدی نژاد، به روحیه خبری دست اندار کاران این مجموعه اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه شما دراطلاع رسانی شفاف کوتاهی نکرده اید و به نحو مطلوب، ارزشمند و به خوبی فعالیت رسانه ای خود را انجام داده اید.

مسوول سازمان بسیج رسانه از جمله خصایص خبرنگاران، بصیرت، خداگرایی، خدامحوری، حرکت در مسیر قرب الهی، صداقت، سرعت در انتشار خبر و … برشمرد و افزود: خوشبختانه نشانه نیوز همه رسالت های یک خبرنگار حرفه ای را می داند و در عمل انجام می دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اخبار سایت ها و خبرگزاری ها را رصد می کنم با اطمینان می گویم، آنچه که نشانه نیوز را از سایر رسانه ها متمایزمی کند این  است که این پایگاه خبری در کنار اخبار استان، انتشار مطالب مربوط به شهدا، معرفی مختصر و مفید یک شهید، استفاده از احادیث بسیار ارزنده و … را مد نظر دارد که امیدوارم در این زمینه همیشه بتوانند حرکت کنند.

سردار یزدی نژاد، موفقیت نشانه نیوز را در بین رسانه های استان کرمان، لطف الهی دانست و افزود: خیلی ها ابزارهای متعدد و بیشتری در دست دارند اما این پایگاه اطلاع رسانی توانسته است با کمترین امکانات، اطلاع رسانی بسیار ارزنده ای را در زمینه های مختلف اجتماعی، مذهبی و … انجام دهد که برای دست اندرکاران این رسانه آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون دارم.

این یادگار ارزشمند دفاع مقدس ضمن گرامی داشت، شهید طایی از شهدای خبرنگار استان گفت: در سال ۵۹ شهید محمد طایی مدیر مسوول نشریه جهاد و بنده نیز سردبیر این نشریه بودم.

وی ادامه داد: با کمترین امکانات با همکاری این شهید عزیز ۲۰ شماره از این نشریه به چاپ رسید شهید طایی در کانادا تحصیل می کرد و برای دفاع از میهن جانش را نثار کرد.

زهره قادر مدیر و صاحب امتیاز نشانه نیوز ضمن عرض ارادت و احترام به همکاران رسانه ای، گفت: از ابتدای فعالیت نشانه تا به امروز تنها عاملی که باعث شده به کار خبری خود ادامه دهیم علاقه بود است و همانطور که شما عرض کردید صداقت نشانه نیوز در اطلاع رسانی که زبانزد بسیاری از دوستان، مسوولان و همکاران رسانه ای است، منجر شده که خوشبختانه از این پایگاه خبری تحلیلی همیشه به عنوان یک رسانه  موفق یاد شود، که بسیار باعث افتخار و خرسندی است.

وی ادامه داد: اگرچه خود را شایسته این همه تعریف و تمجید نمی دانیم اما امیدواریم بتوانیم همیشه در عرصه اطلاع رسانی خدمت کنیم.

مدیر و صاحب امتیاز نشانه نیوز گفت: کار خبر علی رغم همه سختی هایی که دارد دارای جذابیت هایی می باشد که رسانه ها بخاطر همین جذابیت ها کار خبر را انجام می دهند و نشانه نیوز نیز از این امر مثتثنی نمی باشد.

معصومه قادر سردبیر پایگاه خبری نشانه نیوز ضمن ابراز خرسندی از حضور اعضای سازمان بسیج رسانه در این مجموعه خبری گفت: حضور شما از این لحاظ بسیار ارزشمند است که شما علاوه بر اینکه مسوول سازمان بسیج رسانه هستید از پیشکسوتان حوزه خبر محسوب می شوید و سابقه موثر و گسترده شما در سالهای دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی یادآور شد: این پایگاه خبری تحلیلی از سال ۱۳۹۰ به جرگه رسانه های مجازی پیوست و در شهریور ماه ۹۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفت و به فعالیت رسانه ای خود ادامه داد.

سردبیر نشانه نیوز افزود: این پایگاه خبری در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، ورزشی و… فعالیت می کند و امیدواریم بتوانیم در مسیر رسانه های متعهد و با اخلاق، فعالیت حرفه ای خود را ادامه دهیم.

در این بازدید از زهره و معصومه قادر با اهدای تندیس تجلیل به عمل آمد



ارسال نظر


آخرین خبرها