کد خبر: 71120 | زمان مخابره: 17:13:14 - چهارشنبه 29 شهریور 1396 | بدون نظر | |

۸ روستای استان کرمان از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می شوند

مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان از آبرسانی به هشت روستای شهرستان سیرجان گفت: با اجرای این پروژه جمعیت ۸۰۰ نفری روستاهای تابع این طرح از نعمت آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.

به گزارش نشانه نیوز، علی رشیدی در آیین کلنگ زنی پروژه آبرسانی روستاهای سیرجان، اظهار کرد: در هشت روستای تابعه اسلام آباد چهار گنبد و بل پروست چهار گنبد شهرستان سیرجان که در مناطق کوهستانی واقع شده اند، مطالعات تامین آب به این روستاها صورت گرفت.

وی افزود: در راستای اجرایی شدن پروژه تامین آب به هشت روستای شهرستان سیرجان نیاز به حفر و تجهیز دو حلقه چاه و دو مخزن ۱۰۰ مترمکعبی آب داریم که احداث خواهد شد.

رشیدی با اشاره اینکه بُعد مسافت و سختی مسیر این هشت روستا از جمله مشکلاتی است که برای آبرسانی به این منطقه وجود دارد، گفت: اجرایی شدن این پروژه نیاز به دو هزار متر خط برق دارد.

مدیر عامل شرکت آبفار استان کرمان ادامه داد: اجرای پروژه آبرسانی به هشت روستای شهرستان سیرجان نیاز به ۱۰ هزار متر شبکه داخلی دارد.

وی با تاکید به اینکه اجرای پروژه آبرسانی به ۱۲ هزار میلیون ریال اعتبار نیاز دارد، گفت: این اعتبار از صندوق توسعه ملی تامین خواهد شد و سعی داریم در سریع ترین زمان ممکن این پروژه را با همکاری پیمانکاران به بهره برداری برسانیم.

وی یادآور شد: با اجرای این پروژه جمعیت ۸۰۰ نفری روستاهای تابع این طرح از نعمت آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها