کد خبر: 71403 | زمان مخابره: 21:06:36 - جمعه 14 مهر 1396 | بدون نظر | |

امام جمعه موقت کرمان: سیستم امنیتی آمریکا کارساز نیست

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه حمایت آمریکا از طالبان و داعش موجب قتل و کشتار در این کشور می شود، گفت: در صورتی که این اقدامات خرابکارانه فعالیت داعش باشد ، سیستم امنیتی آمریکا کارساز نیست.

 

به گزارش نشانه نیوز، حجت الاسلام محمد قاسمی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان افزود: در صورتی که این قتل و کشتار هم نتیجه فعالیت داعش نباشد، آزادی بی حساب و کتاب اسلحه نتیجه اش کشتار مردم را دارد.
وی با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امروز امنیت در کشور حرف نخست را می زند و امکانات بدون امنیت ارزشی ندارد.
امام جمعه موقت کرمان با تاکید بر اینکه امروز ایران امنیت اجتماعی، ملی و استراتژیک و امنیت مرزها را دارد گفت: برای اینکه کشور درگیر مشکلاتی نشود نیروی انتظامی وظیفه دارد در تمامی این موارد خدمات امنیتی بدهد.
وی افزود: نیروی انتظامی به تنهایی فعالیت سختی در اجرای امنیت دارد لذا نقش مردم با ورود اطلاعات، اجرای قوانین و مقررات و آگاهی بخشی در منزل و کمک خیر خواهانه به این ارگان بسیار با اهمیت است.
حجت الاسلام قاسمی زاده ادامه داد: ۱۸ رده تخصصی در نیروی انتظامی فعالیت می کنند اما ۲۱ درصد در حوزه تصادفات جاده ای افزایش داشته ایم.
وی همچنین با اشاره به همه پرسی در کردستان عراق گفت: تنها نظامی که امروز فریاد حق می زند نظام جمهوری اسلامی است و به همین علت رژیم صهیونیستی درپی قرار گرفتن کنار گوش ایران است و مساله استقلال کردستان عراق به عنوان پایگاه رژیم صهیونیستی مطرح شده است.
وی عنوان کرد: ظرفیت محرم بسیار وسیع و گسترده است و آنچه که در این دهه دیدیم تنها بخشی از این ظرفیت بود و باید با اراده قوی، از فضاهای فرهنگی و دینی استفاده بیشتری از این ماه برده تا بسیاری از نقشه های دشمنان خنثی شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها