کد خبر: 71486 | زمان مخابره: 11:53:14 - شنبه 22 مهر 1396 | بدون نظر | |

نگاه ویژه‌ای به مسابقات ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی داریم

مسؤول کمیته سپک تاکرای ایران گفت: نگاه ویژه‌ای به مسابقات ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی داریم، ما در اکثریت کرسی‌های رشته جهانی این رشته نماینده داریم که این می‌تواند در آینده هم کمک زیادی به این رشته کند.

به گزارش نشانه نیوز، سهراب آزاد در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی امید سپک تاکرای در سالن فجر کرمان در گفت‌وگویی با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به مسابقات ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی داریم، اظهار داشت: کرمان  توان بالایی در سپک تاکرا دارد و در اردوی تیم ملی امید که در کرمان برگزار شد دو بازیکن از این شهر دعوت شده‌اند.

نایب رئیس جهانی رشته سپک تاکرا با اشاره به اینکه ما در اکثریت کرسی‌های رشته جهانی این رشته نماینده داریم که این می‌تواند در آینده هم کمک زیادی به این رشته کند، افزود: برنامه‌ای که برای نخستین‌بار در دستور کار قرار دارد این است که بازیکنان را در پشت خط قرار نمی‌دهیم و برای تمام رده‌های سنی برنامه ویژه‌ای داریم.

وی با بیان اینکه در سال ۸۹ زمانی که وا رد سپک تاکرا شدم کسی و هیچ تیمی و بازیکنی ایران را جدی نمی‌گرفت، گفت: اکنون رده ایران طی این چند سال که در رده‌های پایینی قرار داشت به رده ششم رنکینگ رده‌بندی صعود کرده است.

آزاد با اشاره به اینکه در فدراسیونی هستیم که چند رشته در آن در بعد قهرمانی فعالیت می‌کنند، بیان داشت: فدراسیون با این همه زیرمجموعه و رشته حمایت خوبی از سپک تاکرا دارد اما با این وجود کاری بسیار دشوار است که رده ایران را از ششم به بالاتر ببریم اما سعی می‌کنیم با تلاش و کوشش رده ایران را ارتقا دهیم هر چند که باید با کشورهای جنوب آسیا رقابت کنیم.

مسؤول کمیته سپک تاکرای ایران در پایان گفت: ما سال آینده میزبان مسابقات جام جهانی در تهران هستیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها