کد خبر: 72102 | زمان مخابره: 15:14:35 - شنبه 27 آبان 1396 | بدون نظر | |

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۶۴۳ کیلوگرم مواد مخدر در راین

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۶۴۳ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری سه قاچاقچی توسط ماموران انتظامی بخش راین این فرماندهی خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، سرهنگ ناصر فرشید افزود: ماموران انتظامی بخش راین شهرستان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع شدند و پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی با تشکیل اکیپی به مسیر حرکت قاچاقچیان اعزام و پس از تعقیب و مراقبت به ۲ خودرو سواری زانتیا و پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقیف آنها را صادر کردند.
سرهنگ فرشید افزود: راننده این ۲ خودرو بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ اقدام به فرار کرده که پس از تعقیب و گریز عرصه را بر خود تنگ دیده و خودروها را متوقف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این ۲ خودرو ۵۰۷ کیلوگرم تریاک و ۱۳۶ کیلوگرم حشیش را کشف و سه متهم را نیز در این رابطه دستگیر کردند.
وی در ادامه با اشاره به کشف ۶۴۳ کیلوگرم مواد مخدر گفت: خودروها توقیف و متهمان دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.



ارسال نظر


آخرین خبرها