کد خبر: 72567 | زمان مخابره: 11:54:28 - یکشنبه 19 آذر 1396 | بدون نظر | |

فرمانده سپاه ثارالله کرمان: یک میلیون بسیجی در کرمان حضور دارند

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از حضور یک میلیون بسیجی در این استان خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، سردار غلامعلی ابوحمزه به همراه جمعی از فرماندهان سپاه ثارالله استان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و  امام جمعه کرمان جدید کرمان اظهار داشت: مقام معظم رهبری مسئولیت بزرگ و خطیری بر دوش حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گذاشته اند و امیدواریم با اعتمادی که باعث شده ایشان شما را به جایگاه رفیع نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان منصوب کنند زمینه ای فراهم شود تا تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در استان کرمان جاری و ساری شود.

وی افزود: ماموریت فعلی سپاه ثارالله استان کرمان در منطقه سراوان سیستان و بلوچستان است؛ بر این اساس تحت امر قرارگاه جنوب شرق و طریق القدس حدود ۴۰ ماه در این منطقه انجام وظیفه و ماموریت می کند و این امر اثرات و برکات خوبی در منطقه به وجود آورده است.

سردار ابوحمزه عنوان کرد: تاملات خوب و نزدیکی بین سپاه ثارالله و رده های سپاه داشته ایم و چیزی نزدیک ۱۰ الی ۱۱ مورد از نواحی سپاه ثارالله که بخشی از آن در جنوب و شرق استان قرار دارد در قالب پایگاه های عملیاتی با قرارگاه جنوب شرق همکاری دارند و این امر باعث ایجاد امنیت در جنوب و شرق استان شده است.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سعی کرده ایم با دستگاه های دیگر مانند ارتش، نیروی انتظامی، اداره اطلاعات و دستگاه قضائی تامل خوبی داشته و از ظرفیت های آنها استفاده کنیم و همچنین این دستگاه ها از ظرفیت های سپاه و بسیج استفاده کنند.

وی بیان کرد: در کل کشور پنج ماموریت عمده بر عهده سپاه گذاشته شده که از جمله آنها مقابله با تهدید سخت، نیمه سخت، تهدید نرم، تشکیل بسیج دهها میلیونی و عمق بخشی داخلی است.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: مقام معظم رهبری یک ماموریت دیگر هم ابلاغ کرده اند و آن عمق بخش خارجی است که نیروی قدس سپاه به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان کرمان نزدیک ۲۲ قشر جذب بسیج شده اند، افزود: یک میلیون بسیجی در سطح استان کرمان حضور دارند که در قالب ۲۸۵ حوزه مقاومت، نزدیک دو هزار و ۶۷۲ پایگاه مقاومت وجود دارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها