کد خبر: 73252 | زمان مخابره: 10:05:26 - یکشنبه 24 دی 1396 | بدون نظر | |

برگزاری کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در سال آینده

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دومین کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در پایان سال ۹۷  به شکلی متمایز و بزرگ برگزار خواهد شد.

به گزارش نشانه نیوز، سردار “غلامعلی ابوحمزه”در نخستین جلسه کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان اظهار کرد: اولین کنگره شهدای استان کرمان در سال ۱۳۷۷ برای نخستین بار در کشور برگزار شد و سایر استان‌های کشور نیز از این حرکت الگو گرفته و حرکت های بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفت.

وی ادامه داد: اکنون پس از گذشت ۲۰ سال، بنا داریم در پایان سال ۹۷ (اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفندماه) دومین کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان را برگزار کنیم.

سردار ابوحمزه خاطرنشان کرد: از حدود سه ماه قبل کار آماده سازی زمینه‌های لازم برای برگزاری کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان را آغاز کرده ایم و در این رابطه یک مجموعه نیز تدوین شده است.

وی به اهداف کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان اشاره و بیان کرد: تجلیل از مقام والای شهدا، حفظ ارزش‌ها و آثار حماسه هشت سال دفاع مقدس، معرفی الگوهای ارزشی دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده، ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار به نسل آینده و حراست از آرمان های امام راحل از جمله این اهداف است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: ۱۹ کمیته برای برگزاری کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان و در کنار آن در هر شهرستان نیز یک ستاد شهرستانی تشکیل شده است.

وی با بیان این مطلب که ۲۲ نفر از مسئولان استان در جایگاه حقوقی خود به عنوان مسئولان برگزاری این کنگره انتخاب شده اند، ادامه داد: ضرروت دارد که این کنگره از غنای گسترده و وسیع برخوردار باشد و حرکت‌های جدیدی را در مقابل سایرکنگره‌های برگزار شده در کشور ارائه کند.

سردار ابوحمزه گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، اعضای ستاد بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان دیداری را با رهبر  معظم انقلاب اسلامی خواهند داشت.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: یکی از سخنرانان پیشنهادی کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان، سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی خواهد بود و در برگزاری این کنگره نیز از نظرات این سرباز فداکار ولایت استفاده خواهیم کرد.

وی یادآور شد: از هر ابتکار، نوآوری و پیشنهاد مشخص برای برگزاری هر چه بهتر کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان استقبال می کنیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها