کد خبر: 73765 | زمان مخابره: 12:49:33 - پنجشنبه 19 بهمن 1396 | بدون نظر | |

حضور حماسی و با نشاط مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه استان

رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲بهمن در ۱۵۰ نقطه از استان با حضور حماسی و با نشاط مردم برگزار می شود.

 

به گزارش نشانه نیوز، مهدی صدفی، رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر، در نشست خبری ۲۲ بهمن، افزود: در شهر کرمان ساعت ۹ صبح از محل چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا است و در طول مسیر فعالیت های متنوع داریم و تجمع پایانی در میدان عاشورا است.

وی اظهار داشت: شاید در کشوری بی نظیر باشد که مردم همچنان پویا و باطراوت در جشن خود شرکت می کنند لذا حضور آنها در راهپیمایی نه تنها باعث تقویت همبستگی و استحکام هر چه بیشتر ملت بلکه دشمنان را مایوس و ناکام می کند، قطعا” حضور مردم در این اجتماع دوستداران نظام را شاد و دشمنان را مایوس خواهد کرد.

این مسئول بیان داشت: اقشار مختلف مردم و دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح و اصناف و بازاریان و…. آمادگی خود را در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ۲۲ بهمن و نیز حضور در مراسم اعلام کردند و در مسیر راهپیمایی برنامه های متنوع از جمله مسابقه عکاسی با موبایل، ایستگاه سلامت و مشاوره، برنامه های فرهنگی و…برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: برنامه نورافشانی نیز شامگاه ۲۱ بهمن در میدان خواجو برگزار می شود.

صدفی گفت: این روز را یکی از روزهای تاریخی و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی و یکی از روزهایی دانست که یادآور مجاهدت های ملت ایران در تاریخ مبارزات علیه رژیم منحوس پهلوی است؛ روز تجدید عهد با انقلاب، آرمان های امام راحل، ارزش های انقلاب و تجدید پیوند مجدد با ولایت و رهبری است لذا از ابعاد مختلف برای ملت دارای اهمیت ویژه است.
وی با بیان اینکه ملت در عرصه های مختلف پیشرفت های زیادی داشته و دارد و به عنوان یک کشور مستقل، روز به روز بر موفقیت های او افزوده می شود، بیان داشت: برای همین روز به روز شاهد ترفندهای بیگانگان در جهت براندازی نظام هستیم و لذا مردم امسال باشکوه تر از قبل در راهپیمایی شرکت و به دنیا نشان می دهد با گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب با همه مشکلاتی که دارد اما آنها وفادار به نظام و ملت و کشور و ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

 

 



ارسال نظر


آخرین خبرها