کد خبر: 73805 | زمان مخابره: 15:46:57 - شنبه 21 بهمن 1396 | بدون نظر | |

اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با ۲۲ بهمن در کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن درشهر کرمان خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، حمید معین‌الدینی اظهار داشت: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر کرمان از چهار راه طالقانی به سمت تقاطع توحید کاظمی و میدان بسیج تا میدان عاشورا است.

وی محدودیت‌های ترافیکی شهر کرمان را از میدان قرنی واز سه‌راهی شهید مطهری و سه‌راهی بلوار قلعه، ولیعصر (عج)، میدان توحید، تقاطع پلیس در خیابان ابوحامد، سه‌راهی شهید رضوانی‌نژاد به سمت میدان بسیج، سه‌راهی ورزش و ارتش، سه‌راهی مصلی و همچنین نقاطع شهید مفتح به سمت میدان عاشورا بیان کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان افزود: در تمام مسیرهای ذکر شده به سمت مسیر اصلی راهپیمایی محدودیت توقف و تردد وسایل نقلیه اعمال می‌شود.

وی افزود: به مردم توصیه می‌شود برای رفاه حال خود و دیگران تا جایی که امکان دارد از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند چراکه شرکت اتوبوسرانی کرمان برای مراسم تدابیر و تمهیدات خوبی اندیشیده است.

معین‌الدینی خاطرنشان کرد: شهروندانی که منازل آنها در مسیر راهپیمایی قرار دارد نیز از پارک کردن خودرو و وسایل نقلیه در معابر و خیابان خودداری کنند.



ارسال نظر


آخرین خبرها