کد خبر: 59236 | زمان مخابره: 10:25:01 - پنجشنبه 6 خرداد 1395 | بدون نظر | |

ضرورت ورود خیران برای کمک به خانواده‌ی زندانیان نیازمند

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان استان کرمان گفت: کمک‌های مردمی، عامل مهمی برای ارائه‌ی خدمت هر چه بهتر به خانواده‌های محروم مددجویان زندان‌هاست.

به گزارش  نشانه نیوز، اکبر افضلی در حاشیه‌ی برگزاری جشن نسیم مهر افزود: خیران استان کرمان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۱-۱۲۰۹۵۹۸-۳۰۱ نزد بانک رسالت به نام انجمن حمایت زندان‌ها واریز کنند.

 

وی اعلام کرد: جشن گل‌ریزان ویژه‌ی کمک به خانواده‌ی زندانیان نیازمند این استان، ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
افضلی بیان کرد: ۱۱ میلیارد و ۱۸۶ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۵۴۹ ریال سال گذشته به خانواده‌ی مددجویان زندان‌ها در استان کرمان کمک شد.
وی افزود: هفت میلیارد و ۸۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال برای پرداخت مستمری ماهانه و کمک بلاعوض به خانواده‌های نیازمند مددجویان، معدومان و فرزندان بزه‌دیده در استان کرمان طی سال گذشته پرداخت شده است.
وی ادامه داد: یک میلیارد و ۵۰۴ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۵۳۰ ریال نیز به‌عنوان پرداخت بدهی مالی و آزادی ۳۷ مددجو از زندان‌های کرمان و زرند، بازداشتگاه موقت و کانون اصلاح و تربیت در استان کرمان هزینه شده است.
افضلی از صرف ۸۹۷ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال برای خرید سبد کالا و توزیع آن بین خانواده‌ی مددجویان زندان‌ها خبر داد و گفت: میزان کمک بلاعوض به زندانیان شاغل در واحدهای انجمن حمایت زندانیان نیز ۴۵۸ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بوده است.
وی بیان کرد: ۳۲ میلیون و ۷۴۲ هزار ریال درمجموع طی سال گذشته برای تحصیل فرزندان مددجویان زندان‌ها در استان کرمان پرداخت شده است.
وی افزود: هم‌چنین در سال گذشته ۳۲ میلیون ۵۰۰ هزار ریال به‌عنوان هزینه‌ی درمان و بهداشت خانواده‌های نیازمند مددجویان زندان‌های این استان پرداخت شده است.
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان استان کرمان گفت: پرداخت ۲۶ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال برای تأمین جهیزیه‌ی فرزندان مددجویان، پرداخت ۱۹۰ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۴۹۹ ریال برای خرید مصالح ساختمانی و کمک به ساخت مهدکودک زندان کرمان و ۱۰ میلیون ریال به خانواده‌های نیازمند درراه مانده از دیگر اقدامات این انجمن طی سال ۱۳۹۴ بوده است.
افضلی افزود: ۲۳ نفر از مددجویان زندان‌های کرمان نیز برای دریافت تسهیلات خوداشتغالی به مبلغ یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال به بانک‌های این استان معرفی شده‌اند.
وی معرفی ۳۶۰ نفر از فرزندان مددجویان زندان‌های کرمان به آموزش‌وپرورش را از دیگر اقدامات انجمن حمایت زندانیان این استان طی سال گذشته برشمرد.
وی افزود: کمک به تأمین هزینه‌های تحصیلی، درمانی، بهداشتی و ورزشی مددجویان زندان‌ها و خانواده آن‌ها نیز در سال گذشته از دیگر اقدامات بوده است.
افضلی در ادامه، از خیران خواست در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان همواره یار و یاور انجمن حمایت زندانیان باشند.
انجمن حمایت زندانیان استان کرمان، خانواده ۳۰۰ مددجوی زندان‌های استان کرمان را زیرپوشش دارد.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها