کد خبر: 59238 | زمان مخابره: 10:27:19 - پنجشنبه 6 خرداد 1395 | بدون نظر | |

سامانه ۱۹۳ در حال توسعه است/توان پاسخگویی به ۹ هزار تماس تلفنی

مدیرعامل شرکت پست ایران با اشاره به اینکه سامانه۱۹۳توسعه پیدا می کند،گفت: افرادمی توانند با تماس با این سامانه بسیاری از خدمات مورد نیاز خود را بدون مراجعه به واحدهای پستی دریافت کنند.

به گزارش  نشانه نیوز، حسین مهری در نشست با خبرنگاران در رابطه با سامانه ۱۹۳ اظهار کرد: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران اخیرا خدمات ویژه ای را برای تسریع تسهیل در سفارش های پستی مردم طراحی و راه اندازی کرده است که شهروندان می توانند با تماس با سامانه ۱۹۳ از خدمات پستی، پیکی و یک سری خدمات عمومی استفاده کنند.

وی افزود: طراحی خطوط ویژه در دفاتر پستی یکی از اقدامات مناسبی است که شرکت پست برای ارسال به موقع امانات و مرسولات مردم در دست انجام دارد.

مهری ادامه داد: متقاضیان می توانند با تماس با سامانه ۱۹۳ برای رزرو بلیت هواپیما، اتوبوس، سفارش غذای گرم و خدمات پستی و همچنین بسیاری از خدمات مورد نیاز خود را بدون مراجعه به واحدهای پستی در سطح شهرها و محل زندگی خود دریافت کنند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: سامانه ۱۹۳ همچنان در حال توسعه است و فعالیت هایی را همچون ارائه کدپستی و خدمات عمومی نظیر  تعمیرات لوازم خانگی و … را به تدریج به این سامانه اضافه می کند.

وی همچنین افزود: هدف از ایجاد این سامانه خدمات بهتر از طرف اداره پست و برطرف کردن مشکلات برای رفاه بیشتر شهروندان است.

وی ادامه داد: اداره پست قراردادها و تعهدهایی را با صنوف و شرکت ها برای ارائه خدمات دارد اما پاسخگوی اصلی به مردم سامانه ۱۹۳ اداره پست است.

مهری یادآور شد: این سامانه بابت ارائه خدمات ظرف نیم ساعت مراجعه کرده و ظرف حداکثر سه ساعت خدمات خواسته شده را ارائه می دهد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: راه اندازی این سامانه در کرمان نسبت به کشور در حد متوسط است  و امیدواریم این سرویس را بتوانیم هر چه بیشتربرای رفاه حال شهروندان ارتقاء دهیم.

وی این سامانه را متمرکز  و خدمات آن را پراکنده اعلام کرد و گفت: این سامانه حدود ۹ هزار تماس را همزمان می تواند پاسخگو باشد.



ارسال نظر


آخرین خبرها