کد خبر: 60429 | زمان مخابره: 8:18:57 - چهارشنبه 6 مرداد 1395 | بدون نظر | |

کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت‌ها در استان کرمان طی سال گذشته

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: کرمان سال گذشته شاهد کاهش  ۶ درصدی وقوع سرقت ها بوده است و امیدواریم در سال جاری نیز این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش  نشانه نیوز، “خلیل همایی راد” صبح امروز ۵ مردادماه در کارگروه مبارزه با سرقت استان کرمان گفت: وضعیت جغرافیایی کرمان وضعیت ویژه ای است، با این حال شرایط امنیتی استان در منطقه زبانزد است.

وی با اعلام خبر ورود چهار شهید گمنام در روز پنج شنبه به کرمان، بیان کرد: هر چه امروز داریم به برکت خون شهدا است.

همایی راد استفاده از ظرفیت رسانه ها در ارتقا احساس امنیت اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و افزود: شایعه ایجاد ناامنی می کند و باید همواره مساله عملیات روانی را مد نظر داشته باشیم.

وی گفت: باید مسئول سازی تمام دستگاه ها را در دستور کار قرار دهیم چرا که آحاد مختلف اجتماع و همه ی دستگاه های دولتی و غیر دولتی در قبال حفظ و تولید امنیت وظیفه دارند.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان ایجاد سیستم پایش تصویری را یکی از ترفند های کارساز در کاهش جرایم و رصد مسائل امنیتی دانست و گفت: با هزینه اندکی می توان از تبعات بسیاری از مسائل جلوگیری کرد.

وی اضافه کرد: کرمان سال گذشته شاهد کاهش ۶ درصدی وقوع سرفت ها بوده است و امیدواریم در سال جاری نیز این روند ادامه پیدا کند.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها