کد خبر: 62431 | زمان مخابره: 10:20:54 - جمعه 9 مهر 1395 | بدون نظر | |

بازدید سرزده استاندار کرمان از بخش دیالیز بیمارستان شفا

استاندار کرمان ضمن بازدید سرزده از بخش دیالیز بیمارستان شفا شهر کرمان، از نزدیک با بیماران بستری در بخش و مسئولان بیمارستان دیدار و گفت و گو کرد.

82249685-71056361

به گزارش نشانه نیوز، علیرضا رزم حسینی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با حضور در بخش دیالیز بیمارستان شفا شهر کرمان با تقدیم گل از بیماران عیادت کرد.
در این بازدید سرزده بیماران بستری در این بخش از خدمات صورت گرفته در حوزه سلامت و خدمات ارائه شده توسط مسئولان و پرستاران بیمارستان شفا ابراز رضایت کردند.
مدیر بیمارستان شفا در این بازدید گفت: بخش دیالیز بیمارستان شفا با ۱۸ تخت در سه شیفت کاری و با هدف انجام دیالیز استاندارد و با کیفیت بالا جهت بیماران دیالیزی شهرستان و حومه و ایجاد رضایتمندی در آنان با ارائه خدمات بهینه فعال می باشد.
محمدحسین مصدق افزود: تمامی نظارت و پوشش خدمات بخش دیالیز بیمارستان شفا توسط اساتید فوق تخصص انجام می گیرد.
استاندار کرمان در این بازدید خواستار پیگیری بیمه تکمیلی بیماران از سوی دانشگاه علوم پزشکی شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، بیمارستان شفا از سال ۱۳۳۹ شروع به ساخت و در سال ۱۳۴۳ راه اندازی شد و مورد بهره برداری قرار گرفت و دارای ظرفیت اسمی ۵۰۳ تخت مصوب و ۴۲۰ تخت فعال شامل بخش های بستری داخلی قلب، پست آنژیو، جراحی قلب، ICUقلب، ICUجنرال، مغز و اعصاب، روماتولوژی، ترمیمی، همو دیالیز و دیالیز صفاقی، ارولوژی، نفرولوژی، سوختگی، گوش، حلق و بینی، طب هسته ای و چشم است و همچنین اورژانس های قلب، اعصاب، ENT، چشم و سوختگی در این مرکز فعالیت دارند. این مرکز همچنین دارای بخش های سرپایی: رادیوتراپی، سنگ شکن، طب هسته ای، آنکولوژی، فیزیوتراپی، بازتوانی بیماران قلبی، همو دیالیز و دیالیز صفاقی، شنوایی شناسی، گفتار درمانی، آزمایشگاه خواب، الکتروآنسفالوگرافی، الکترومایوگرافی، داپلر سونوگرافی عروق مغز، اکو و تست ورزش و سایر واحدهای پاراکلینیک جنرال و تخصصی و فوق تخصصی مربوط به بخش های مستقر در این مرکز است.
خبرنگار: رسول محمدحسنی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی



ارسال نظر


آخرین خبرها