کد خبر: 65632 | زمان مخابره: 11:46:59 - سه شنبه 5 بهمن 1395 | بدون نظر | |

یکی از مسافران آسمانی در عملیات کربلای ۴ سردار علی شفیعی بود

سردارعلی شفیعی درعملیات کربلای ۴ پس ازمنهدم کردن سنگر دشمن درمحور عملیاتی جزیره ام الرصاص براثر برخورد ترکش خمپاره به بالای ابروی چپ ،یکی از مسافران آسمان شد.

به گزارش نشانه نیوز، نام : علی،نام خانوادگی : شفیعی ،سال تولد : ۱۳۴۵ ،و ضعیت تاهل : متاهل ،محل تولد : کرمان، آخرین مسئولیت : فرمانده محورهای عملیاتی لشکر ۴۱ ثارا… ،تاریخ شهادت: دیماه ۱۳۶۵ کربلای۴٫

نمایش عکس در اندازه واقعی

به گزارش نشانه نیوز، علی شفیعی در شهر کرمان ودر خانواده ای مذهبی پا به عرصه هستی گذاشت . دوران ابتدائی و راهنمایی را با موفقیت پشت سرگذاشت . در این زمان پدر را بخاطر ابتلا به بیماری سرطان از دست داد و در کنار مادر رنجدیده خود به دست و پنجه نرم کردن با فقر ایستاد .

درسال ۱۳۵۶که یازده سال داشت کم و بیش در فعالیتهای انقلابی علیه رژیم ستمشاهی پهلوی شرکت می کرد، پخش اعلامیه ، نوار و کتابهای امام(ره) درمسجد جامع را در سال بعد شروع کرد

در سال ۱۳۵۷ به دلیل شلوغی اوضاع مملکت ترک تحصیل کرد و فعالیتهای خود را با ورود به بسیج مسجد گسترش داد . با شروع جنگ تحمیلی همراه با هدایای مردمی که به جبهه فرستاده میشد پا به جبهه گذاشت و کم کم در میان رزمندگان حضور پیدا کرد، درسال ۱۳۶۲ واردسپاه شد وعلاوه برحضور درعرصه جنگ در فعالیتهای سیاسی مذهبی ازجمله در گروه امر به معروف ونهی از منکر شهر کرمان هم شرکت داشت.

باحضور درجنگ با آن سن کم و بروز خصلتهای بارزی چون مدیریت، تدبیر، اخلاص و عاشق بودن و بسیاری از خصلتهای دیگر توانست خیلی زود یکی از فرماندهان جنگ و جبهه شود . در عملیات بدر- والفجر۸ کربلای ۴ شرکت فعال و نقش آفرین داشت.

سرانجام علی درعملیات کربلای ۴ پس ازمنهدم کردن سنگر دشمن درمحور عملیاتی جزیره ام الرصاص براثر برخورد ترکش خمپاره به بالای ابروی چپ ،یکی از مسافران آسمان شد.

فرازی ازوصیتنامه شهید

.خدایا شاهد باش به ظاهر و به درستی نیتم وتورا بهترین دوست ها وعشق ها واعمال ها یافتم پس مرابه راه خودت فراخوان و بدان از تمامی مظاهر جاری بریدم تا به تو بپیوندم . خدایا من خواهان شهادت هستم پس در حقم لطفی کن ، خدایا این دست ها درخانه تو را زده است خدایا این چشم ها بهانه تو رامی گیرد و بی اختیار اشک می ریزد.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها