کد خبر: 66374 | زمان مخابره: 11:16:16 - پنجشنبه 28 بهمن 1395 | بدون نظر | |

اطاعت و پیروی از ولی فقیه در رأس همه خواسته ‌های شهداست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان با اشاره به اینکه باید راه شهدا را ادامه دهیم گفت: اطاعت و پیروی از ولی فقیه در رأس همه خواسته ‌های شهداست.

به گزارش نشانه نیوز، حجت الاسلام مصطفی عرب روز پنجشنبه در یادواره ۲۶ شهید بخش گنبکی ریگان ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) افزود: تمام تلاش ما باید در راستای اجرای سیره شهدا در جامعه باشد.
وی تصریح کرد: تحقق سیره شهدا و خواسته شهدا حفظ حجاب و عفاف است لذا زنان جامعه باید حفظ حجاب و عفاف پایبند باشند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان با اشاره به زندگی حضرت زهرا (س) که تنها از ولی امر زمان خود حمایت و در مقابل توطئه‌ های دشمنان جانفشانی کرد افزود: باید حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهیم.
عرب بیان کرد: ولی فقیه شاخص‌ های انقلابیگری را به ما اعلام کردند که یکی از آن شاخصه‌ ها پایبندی به اصول است.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به نقل از معظم له ادامه داد: ‘عده‌ ای به دنبال آشتی ملی هستند و آشتی ملی را مطرح می‌ کنند’.
وی گفت: با چه کسی آشتی کنیم؟ با کسی که مسجد آتش زده و یا کسی که حرمت پرچم و خیمه سیدالشهدا (ع) را نگه نداشت و یا کسانی که به عکس امام راحل (ره) توهین کردند و دشمن را امیدوار کردند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان با بیان اینکه ما باید به دنبال پیاده ‌سازی گفتمان امام خمینی (ره) باشیم و صحیفه نور را مطالعه کنیم ادامه داد: عده‌ ای همصدا با دشمنان شده‌ اند و خون به دل آقا می‌ کنند.
عرب با اشاره به محرومیت ‌هایی که در منطقه ریگان وجود دارد بیان کرد: مسئولان استانی و شهرستانی با مدیریت جهادی به مناطق محروم خدمات‌ رسانی کنند.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور تشکر از حضور مردم در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: معظم له خطاب به مسئولان فرمودند ‘مسئولان این حضور را به حساب گلایه نداشتن مردم نگذارند، مردم گله‌ مند هستند، مردم با تبعیض و کم‌کاری و بی‌ اعتنایی به مشکلات میانه ‌ای ندارند، دشمن با فشار اقتصادی می ‌خواهد، فشار بیاورد تا مردم را دلزده کند.’
وی با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌ های انقلابیگری حساسیت داشتن به ترفندهای دشمنان است افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند ‘عده‌ ای اعلام می‌ کنند، برجام سایه تهدیدات را برداشته است و اگر برجام نبود، جنگ رخ می‌ داد، دروغ محض است، اینها از ترفندهای دشمنان هستند’.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان بیان کرد: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می‌ شویم، شاهد واردات از کشورهای دیگر هستیم که با اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.
یادواره ۲۶ شهید بخش گنبکی ریگان به مناسبت ایام فاطمیه و با حضور خانواده معظم شهدا برگزار شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها