کد خبر: 66377 | زمان مخابره: 11:18:53 - پنجشنبه 28 بهمن 1395 | بدون نظر | |

امدادرسانی به ۱۱۹۷خانوار سیل زده در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به هزار و ۱۹۷ خانوار آسیب دیده از سیل طی چند روز اخیر در سراسر این استان خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان علی گنج کریمی افزود: خدمات امدادی لازم توسط این جمعیت از دوشنبه هفته جاری تا روز گذشته در ۱۱ شهر این استان ارائه شده است.
وی بیان کرد: ۵۵ نفر از افراد گرفتار در سیل در استان کرمان از خدمات اسکان اضطراری بهره مند شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان کرمان با اشاره به رهاسازی ۳۰ دستگاه خودروی گرفتار در سیلاب توسط تیم های امدادی گفت: عملیات‌ های امدادی با تلاش ۵۴ تیم امدادی شامل ۱۷۶ امدادگر و نجاتگر به آسیب دیدگان از سیل در این استان ارائه شده است.
وی با بیان اینکه خدمت رسانی توسط عوامل‌ امدادی همچنان ادامه دارد گفت: در این مدت سه هزار و ۸۹۹ کیلوگرم نایلون برای پوشش سقف منازل آسیب پذیر، هزار و ۸۰۴ قوطی انواع کنسرو، ۱۵۳تخته پتو، ۹دستگاه چادر امدادی، هشت شعله چراغ والور، ۲۲ تخته موکت، ۶۴۰ قرص نان، ۱۲۰کیلوگرم برنج، ۴۹بسته پودر لباسشویی و ۶ ست انواع ظروف و صابون در مناطق سیل زده توزیع شده است.
سامانه بارشی که از روز یکشنبه هفته جاری در استان کرمان فعال شد موجب سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه ها و وارد آمدن خسارت به بخش راه و کشاورزی برخی شهرستان های این استان شده است.
فعالیت سامانه بارشی در استان کرمان تا اوایل هفته آینده به صورت بارش باران و برف ادامه دارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها