کد خبر: 67755 | زمان مخابره: 11:04:25 - دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 | بدون نظر | |

رقابت بیش از ۴۲۰۰ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد در جنوب کرمان

 سرپرست دانشگاه جیرفت گفت: بیش از چهار هزار و ۲۶۰ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد در جنوب کرمان ثبت نام کرده اند که در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه ۹۶ به رقابت می پردازند.

به گزارش نشانه نیوز،شاهپور کوهستانی افزود: آزمون ورودی دوره‌ های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ دانشگاه و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست ‌و دومین المپیاد علمی و دانشجویی کشور در دانشگاه جیرفت برگزار می شود.

وی ادامه داد: بیش از چهار هزار و ۲۶۰ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲ هزار و ۱۱۷ داوطلب زن و ۲ هزار و ۱۴۳ داوطلب مرد هستند.
سرپرست دانشگاه جیرفت گفت: زمان پیش ‌بینی شده آزمون دوره‌ های کارشناسی ارشد سال ۹۶ و همچنین دومین مرحله دوره بیست ‌و دومین المپیاد علمی و دانشجویی کشور روزهای پنجشنبه؛ هفتم و جمعه؛ هشتم اردیبهشت ۹۶ در ۱۷ حوزه امتحانی در دانشگاه جیرفت برگزار خواهد شد.
کوهستانی ادامه داد: این آزمون در ۱۳۲ کد رشته امتحانی شامل چهار کد رشته امتحانی در تهران و ۱۲۸ کد رشته امتحانی در شهرستان ها برای داوطلبان ۶ گروه آموزشی برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: پس از برگزاری آزمون فوق نتیجه اولیه به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه تمام داوطلبان شرکت‌ کننده توسط سازمان سنجش آموزش کشور در دهه دوم خردادماه ۹۶ از طریق سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهد شد.
وی ضمن قدردانی از تلاش همه دستگاه های اجرایی شهرستان جیرفت برای هر چه بهتر برگزار شدن آزمون کارشناسی ارشد افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون در جیرفت اندیشیده شده است.
دانشگاه جیرفت با زیربنایی حدود ۲۰۰ هزار متر مربع در زمینی به وسعت ۲۰۰ هکتار در کیلومتر هشت جاده جیرفت – بندرعباس واقع شده است.
در حال حاضر بیش از چهار هزار دانشجو در ۳۴ رشته و گرایش در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در ۲۶ گروه آموزشی و در پنج دانشکده ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه جیرفت مشغول به تحصیل هستند.
این دانشگاه جیرفت ۷۵ عضو هیئت علمی دارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها