کد خبر: 71248 | زمان مخابره: 17:57:23 - سه شنبه 4 مهر 1396 | بدون نظر | |

رییس و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان با اهدای گل به مقام شامخ شهداء ادای احترام نمودند

مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس رییس شوراهای حل اختلاف استان کرمان به همراه جمعی از کارکنان شورا های حل اختلاف ضمن حضور در مرقد شهدای گمنام با اهداء گل به مقام شامخ شهداء ادای احترام نمودند.

به گزارش نشانه نیوز، معاون رییس کل دادگستری استان کرمان در امور شوراهای حل اختلاف در حاشیه بازدید از موزه دفاع مقدس اظهار داشت: ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران می شود.

مهدی تقی زاده گفت:هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد، تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس که پر از عشق و ایثار و مقاومت است و دعای شبانه پرچمدار وادی عشق و یاور بسیجیان و رزمندگان حضرت امام (ره)، خروش سپاهیان، بسیجیان، ارتشیان و پشتیبانی خالصانه پیر و جوان، مرد و زن را در دل خود دارد، همواره در سینه تاریخ خواهد ماند.

این مقام قضائی ادامه داد:حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.



ارسال نظر


آخرین خبرها