کد خبر: 73716 | زمان مخابره: 11:00:55 - چهارشنبه 18 بهمن 1396 | بدون نظر | |

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هفت طرح عمرانی در جیرفت

فرماندار جیرفت به افتتاح و کلنگ زنی هفت طرح در ششمین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این طرح ها با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

 

به گزارش نشانه نیوز، احمد امینی روش ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) افزود: آزمایشگاه شیمیایی و میکروبیولوژی جنوب استان کرمان نخستین طرح افتتاحی شهری جیرفت است که با اعتبار ۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی به کلنگ زنی و افتتاح فاز ۱ و ۲ حصارکشی و مخزن آب نارجوئیه در جیرفت اشاره و تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح با اعتبار هشت میلیارد ریال آغاز شد.
فرماندار جیرفت گفت: با توجه به حادثه خیز بودن مسیر انتهای بلوار امام رضا (ع) تا میدان امام حسین (ع) امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی کمربندی این مسیر حادثه خیز به طول ۵٫۳ کیلومتر و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال هستیم.
وی از بهره برداری توسعه شبکه برق شهری (شهرک طبیعت) با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال خبر داد.
امینی روش بیان کرد: همچنین امروز با حضور رئیس اداره راهداری، فاز اول روکش آسفالت sma کیلومتر ۱۰ محور جیرفت – دهبکری به طول چهار کیلومتر (حجم کل پروژه ۲۰ کیلومتر) با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
فرماندار شهرستان جیرفت به بهره برداری از طرح های بخش جبالبارز اشاره کرد و گفت: ساختمان دهیاری سقدر بازیربنای ۶۰ متر و اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید و همچنین راه روستایی مسکون به طول یک کیلومتر با اعتبار ۲ میلیارد ریال امروز با حضور امام جمعه، بخشدار جبالبارز و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.
شهرستان جیرفت در ۲۴۰ کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها